Open bord  Wij treffen aanvullende veiligheidsmaatregelen voor uw en onze gezondheid. Lees op deze pagina meer

Klachten

Stel jouw vraag via Whatsapp

Communiceer met ons

Indien u klachten ervaart en van mening bent dat u onjuist of onzorgvuldig bejegend, geïnformeerd of behandeld bent, doe dan uw mond open! Vraag om een verhelderend gesprek. Dan kan er gezamenlijk naar een oplossing gezocht worden.

Klachten regeling

Volgens de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector (WKCZ) is een tandarts verplicht om een klachtenregeling te bieden. Wij maken in onze praktijk gebruik van de klachtenregeling van de KNMT (Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde).

Stap 1. Ga in gesprek met je tandarts

 

Stap 2. Neem contact op met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP)

 

Stap 3. Klachtbemiddeling

Kom je er alsnog niet uit? Dan kun je een klacht indienen.

Is het met de informatie van het Tandheelkundig Informatie Punt niet gelukt om zelf afspraken voor een oplossing te maken met je tandarts? Dan kun je een aanvraag voor klachtbemiddeling indienen bij de KNMT klachtenserviceNadat je klachtbemiddeling hebt aangevraagd, neemt een klachtenfunctionaris contact met zowel jou als je zorgaanbieder/tandarts op.

Aanmeldingsformulier voor klachtbemiddeling.

Wil je niets missen van Tandheelkunde Oss?

Meld je hier aan voor onze nieuwsbrief

» Aanmelden nieuwsbrief